رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 بقلم اسراء الاتربي

رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 بقلم اسراء الاتربي


رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 هى رواية من كتابة اسراء الاتربي رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9

رواية جميلة وادهم بقلم حوريه مصطفي


رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9

ادهم: تتجوزيني يا جميله! 
جميله: اتجوزك هو مش م شويه كنت اختك 
ادهم: تؤتؤ انا عمري ما شافتك اختي يا جميله 
جميله بدموع: وليه روحت خطبت يا ادهم 
وكسرتني بشكل ده ليه 
ادهم: علشان كنت غبي وفكرت ان كدا هقدر 
اكمل حياتي عادي و اعتبرك اختي 
بس مقدرتش يا جميله 
جميله: لا روح شوف واحده اضحك عليها يا ادهم 
ادهم: جميله وبعدين معاكي بقا اصلا هتجوزك 
بمزاجك او غصب عنك بس هو هيكون بمزاجك 
جميله: هتقولها اي يا ادهم وهي مش معترفه اني مش بنتها 
ادهم: هقولها بحب جميله ومش هتجوز غيرها 
جميله: انت شكلك مش مقدر الوضع صح 
ادهم: لا انا عارف هعمل اي متخفيش 
تصبحي على خير يا جميلتي 
صباح تاني يوم 
ادهم: انا هتجوز جميله يا ماما 
: جميله مين اختك انت اتجننت يا ادهم 
ادهم: متجننتش وجميله مش اختي وهي عرفت 
كل حاجه خلاص باقي بقا اللي انتي مخبياه عننا
: مفيش جواز والموضوع ده تقفل عليه وجميله 
اختك وبس 
ادهم بعصبيه: لا جميله لاكانت ولا هتكون اختي 
وهنتجوز يا امي واللي عندك اعمليه 
: انت اتهبلت النااس هتقول اي راح اتجوز اخته 
طيب ونفين خطيبتك هتعمل فيها اي 
ادهم: زي ما خلتيني اخطبها تتصلي بيها وتنهي الموضوع 
: لو اتجوزت جميله لا انت ابني ولا اعرفك يا ادهم 
ادهم بصلها وقام خرج م المكان كله و
: انتي صدقتي ادهم يا جميله ده بيضحك عليكي 
جميله بعصبيه: انتي اللي بتكدبي عليا ومستمره في كدبك 
انا مش بنتك اعترفي بقا وكفايه كدا 
قلم نزل ع وش جميله م والدة ادهم و
:انتي بنت قليلة الادب وصوتك ميعلاش و ادهم مش هتتجوزيه 
جميله بدموع: فين اهلي عايشين ولا لا 
: عايزه تعرفي خلي ادهم يتجوز نفين 
وينساكي وانتي اتجوزي مراد وانا هقولك كل حاجه 
جميله بجمود: وانا موافقه بس اعرف كل حاجه و ارتاح 
وفي المساء 
ادهم بعصبيه: يعني اي مش عايزاني يا جميله 
ومراد. اي ده اللي هتتجوزيه 
جميله: زي ما سمعت يا ادهم ده قرار نهائي انا مش عايزاك 
وانت متجبرنيش عليك انا مبحبكش مشاعري كانت مزيفه 
ادهم: مين لعب في دماغك يا جميله ردي! 
جميله بجمود: محدش انا اللي بقولك كده 
رجعت نفسي وعرفت اني محبتكش يا ادهم 
ادهم: بصي في عنيا وقوليها يا جميله ساعتها هصدقك 
سكتي ليييه بصي في عنيا وقولي مبحبكش 
جميله حاولت وقاومت وبصت في عنيه و
جميله بصوت حزين: مبحبكش يا ادهم 
ادهم: ماشي يا جميله احنا اخوات وبس 
م النهارده و اقولك فرحنا كمان هيكون مع بعض 
ادهم طلع م عندها و رزع الباب وراه وجميله وقعت ع الارض تعيط و
وفي يوم كتب كتاب جميله ومراد وادهم ونفين حصل وو 
يتبع. 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
ahmed
ahmed