رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 بقلم اسراء الاتربي
رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 هى رواية من كتابة اسراء الاتربي رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9
رواية جميلة وادهم الفصل التاسع 9
ادهم: تتجوزيني يا جميله!
جميله: اتجوزك هو مش م شويه كنت اختك
ادهم: تؤتؤ انا عمري ما شافتك اختي يا جميله
جميله بدموع: وليه روحت خطبت يا ادهم
وكسرتني بشكل ده ليه
ادهم: علشان كنت غبي وفكرت ان كدا هقدر
اكمل حياتي عادي و اعتبرك اختي
بس مقدرتش يا جميله
جميله: لا روح شوف واحده اضحك عليها يا ادهم
ادهم: جميله وبعدين معاكي بقا اصلا هتجوزك
بمزاجك او غصب عنك بس هو هيكون بمزاجك
جميله: هتقولها اي يا ادهم وهي مش معترفه اني مش بنتها
ادهم: هقولها بحب جميله ومش هتجوز غيرها
جميله: انت شكلك مش مقدر الوضع صح
ادهم: لا انا عارف هعمل اي متخفيش
تصبحي على خير يا جميلتي
صباح تاني يوم
ادهم: انا هتجوز جميله يا ماما
: جميله مين اختك انت اتجننت يا ادهم
ادهم: متجننتش وجميله مش اختي وهي عرفت
كل حاجه خلاص باقي بقا اللي انتي مخبياه عننا
: مفيش جواز والموضوع ده تقفل عليه وجميله
اختك وبس
ادهم بعصبيه: لا جميله لاكانت ولا هتكون اختي
وهنتجوز يا امي واللي عندك اعمليه
: انت اتهبلت النااس هتقول اي راح اتجوز اخته
طيب ونفين خطيبتك هتعمل فيها اي
ادهم: زي ما خلتيني اخطبها تتصلي بيها وتنهي الموضوع
: لو اتجوزت جميله لا انت ابني ولا اعرفك يا ادهم
ادهم بصلها وقام خرج م المكان كله و
: انتي صدقتي ادهم يا جميله ده بيضحك عليكي
جميله بعصبيه: انتي اللي بتكدبي عليا ومستمره في كدبك
انا مش بنتك اعترفي بقا وكفايه كدا
قلم نزل ع وش جميله م والدة ادهم و
:انتي بنت قليلة الادب وصوتك ميعلاش و ادهم مش هتتجوزيه
جميله بدموع: فين اهلي عايشين ولا لا
: عايزه تعرفي خلي ادهم يتجوز نفين
وينساكي وانتي اتجوزي مراد وانا هقولك كل حاجه
جميله بجمود: وانا موافقه بس اعرف كل حاجه و ارتاح
وفي المساء
ادهم بعصبيه: يعني اي مش عايزاني يا جميله
ومراد. اي ده اللي هتتجوزيه
جميله: زي ما سمعت يا ادهم ده قرار نهائي انا مش عايزاك
وانت متجبرنيش عليك انا مبحبكش مشاعري كانت مزيفه
ادهم: مين لعب في دماغك يا جميله ردي!
جميله بجمود: محدش انا اللي بقولك كده
رجعت نفسي وعرفت اني محبتكش يا ادهم
ادهم: بصي في عنيا وقوليها يا جميله ساعتها هصدقك
سكتي ليييه بصي في عنيا وقولي مبحبكش
جميله حاولت وقاومت وبصت في عنيه و
جميله بصوت حزين: مبحبكش يا ادهم
ادهم: ماشي يا جميله احنا اخوات وبس
م النهارده و اقولك فرحنا كمان هيكون مع بعض
ادهم طلع م عندها و رزع الباب وراه وجميله وقعت ع الارض تعيط و
وفي يوم كتب كتاب جميله ومراد وادهم ونفين حصل وو
يتبع.
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تابعى صفحتنا على الفيسبوك عشان تبقى اول واحدة تقرأ البارت اول ما ينزل
صفحتنا على الفيسبوك من هنا
